måndag 16 februari 2015

Knäckt, pyntad, bortrest

Så inledde arla morgonen med mitt första besök hos naprapat ever. Dog lite av chock när han drog upp mig och knäckte till och det sa KNÄCK! i hela ryggen och jag ba OJ?

Nu är jag knäckt och det känns bättre. Och med utlåtandet "du har dålig hållning, är stel, måste börja träna genast och får inte sitta ner och jobba!"

Sen lönesamtal iförd dotterns fina manikyr, lätt yr och illamående efter knäcket och med mascara under ögonen efter att ha tryckts in i en brits.

Nu bortrest. Ligger på en hotellsäng i Bryssel, läser rapporter och väntar på roomservice. Imorgon träffar jag och några europeiska kollegor Lettlands ordförandeskap och Kommissionen.




















1 kommentar:

Malinka sa...

Det var kotorna som rasslade på plats. Bästa känslan!