tisdag 11 januari 2011

Snurre Sprätt

Har skrivit en massa inlägg.
Raderat dom.
Ibland måste jag göra det, för att få saker ur systemet.
(Handlar mycket om relationer, som det gör för mig varje år vid den här tiden.
Endabarnssjukan. Som gör mig så känslig för inkludering och exkludering.)

Nu: För mycket att göra. Allt fokuserar kring en punkt på söndag, då allt drar igång på ett hotell i Mellanöstern. Tusen underlag som cirkuleras. Tusen frågor. Tusen trådar som ska hanteras. Mitt i allt en klassträff med smörgåstårta och bubbel och fyrtio vrålapor. Ett kök i tillblivelse. Att hämta upp en kran i farten mellan slott och koja.

Imorgon dock slott igen. På rikigt. inkallad blev jag och inställd ska jag vara klockan fjorton prick. Två timmar senare ska jag sitta i en bulle på väg till Arlanda. Med familjen i bagaget.

Snurrade runt i dörrkarmen medan jag blev akutklippt på Söder.

Inga kommentarer: