måndag 1 september 2014

Friskt humör!

Dagar när man är på genuint gott humör.
Kanske beror det på pillren jag slutat äta, kanske är det vädret, kanske är det den allmänna stämningen.

Vad jag iallafall kan konstatera är att det var ett GENIDRAG (genidrag I tell you!) av mig att önska mig "roliga-saker-att-göra-tillsammans-med-givaren/na" i fyrtioårspresent. Så sjukt mycket kul saker jag ska göra i höst! (Och har gjort i somras). På tapeten just nu: Matvandring på Söder, Italiensk vinprovning i Vasastan och Orientalisk Hamam-dag i Upplands Väsby! Som NÅN ANNAN bokar och fixar och följer med på. Wii!

Och så peppen på att vi är överens om att ÅKA TILL USA i vår!! Nu ska vi bara återfinna dom där sjukt billiga biljetterna som fanns i torsdags (och som var själva orsaken till att vi fattade beslutet och meddelade våra vänner...) men som nu är slut och allt är typ tio lök dyrare. :-) Ett litet smolk bara.

Tja, och som om det inte vore nog (slå mig) så  är jag på konferens på ett litet slott idag och imorgon.

Hej!

1 kommentar:

Kattis sa...

Det är skönt när livet leker!
Enjoy darling!
Jag ska också önska mig upplevelser i 40-årspresent (framförallt en resa till Hawaii) om 21 månader. ;-)