tisdag 29 januari 2013

Sista skälvande januaridagarna spelar vi Quizkamp

Det spelas Quizkampen, hämtas och lämnas barn, slaskas runt i halvsmält snö/hundbajs, försöker att inte somna halvnio på kvällarna och är i övrigt extremt oinspirerad av januari i allmänhet och att jobba i synnerhet.

Springningen/träningen har halkat sorgligt efter. Löpte en gång i Abu Dhabi, första på en månad. Tränade BodyPump idag, ser fram emot (ja!) ont imorgon. Motståndet stort, framförallt mot löpningen. Vet inte vad jag ska ha på mig, vilken utrustning jag nu behöver för vinterlöpning.

Försummar bloggen kraftigt. Samtidigt är den ju i första hand en slags sporadisk dagbok, främst för min egen skull, och förmodligen inte saknad av så jättemånga.

Men for anyones information: Jag är här. Men det är januari. Ungefär så.

 

Inga kommentarer: