onsdag 1 januari 2014

Back to the land

Tjufyra timmar i stan för att fira nyår. Fantastiska fyrverkerier från sjunde.

Idag tillbaka till landet och fåglarne. Det är SÅ ljuvligt att ha en liten stuga såhär. Som om all ångest (nåja, en stor del) rinner av mig när jag närmar mig Kantarellen.

Nu ett nytt år. Jag hoppas det blir bättre än det förra, på flera plan. Jag hoppas kunna byta jobb, jag hoppas kunna stabilisera relationen med Modern på en något ytterligare begränsad nivå, jag hoppas kunna omge mig med människor som ger energi så att jag själv kan bli en sådan, jag hoppas kunna utveckla vänskaper och kunna vara rakare i kommunikationen med andra.
Främst hoppas jag lite oftare kunna lyfta mig själv ut ur boxen så att jag slipper bli så himla besviken på allt och alla.

Och - främst detta: Nästa jul och nyår hoppas jag vara betydligt gladare.

Inga kommentarer: